Kategorie zpráv

PsíBufet vstupuje do Česka. Evropský lídr v čerstvém krmivu pro psy nabídne předplatné vařené stravy na míru

Praha 13. května 2025 (PROTEXT) - Český trh krmiva pro psy rozšiřuje významný hráč z Polska – PsíBufet, průkopník v oblasti čerstvého krmiva na míru. Služba funguje jako předplatné, kdy majitelé pravidelně dostávají mražené porce vařeného jídla sestavené podle individuálních výživových potřeb psa. PsíBufet je součástí britské skupiny Butternut Box, evropského lídra v segmentu čerstvého krmiva. Do konce roku by jejich krmivo mohlo ochutnat až 8000 českých psů.

PsíBufet přináší koncept krmení založený na individuálním přístupu k výživě. Zaměřuje se na čerstvě vařené krmivo, které je přizpůsobeno specifickým potřebám a preferencím. Pravidelné doručování formou předplatného usnadňuje kvalitní stravování. Cílí na majitele psů, kteří hledají komfortní řešení bez složitého plánování.

V Česku je služba PsíBufet dostupná od 12. května, jako první svého druhu. „Vstup na český trh je pro nás logickým krokem v rámci středoevropské expanze. Vidíme zde velký potenciál, neboť čeští majitelé psů stále více dbají na kvalitu stravy svých čtyřnohých přátel,“ říká zakladatel Piotr Wawrysiuk.

Od psího hotelu k vlastnímu startupu

PsíBufet začal jako vedlejší projekt Piotra Wawrysiuka, který provozoval psí hotel. „Jeden z hostů vyžadoval vařenou stravu. Když jsem viděl, jak mu prospívá, začal jsem podobné krmivo připravovat i pro další návštěvníky,“ vzpomíná. Co začalo jako koníček, se od roku 2016 proměnilo v podnikání.

Od roku 2023 je PsíBufet součástí Butternut Box, přední evropské společnosti v segmentu prémiového čerstvého krmiva. Spojení umožnilo využívat rozsáhlé know-how a technologické zázemí britského lídra a současně si zachovat flexibilitu a znalost specifik středoevropského trhu.

Až 8000 psů na čerstvé stravě

V Polsku už krmivo PsíBufet vyzkoušelo 160.000 psů, napříč trhy jich PsíBufet a Butternut Box denně nakrmí přes 330.000. „V Česku by do konce roku mohlo PsíBufet vyzkoušet až 8000 čtyřnohých strávníků. Trh s čerstvým krmivem je zde teprve na začátku, a právě proto chceme nabídnout zdejším pejskařům produkt špičkové kvality, ze surovin v potravinářské jakosti vhodné i pro lidi,“ říká Wawrysiuk.

Výhodou je personalizace výživy – před zahájením dodávek jídla vyplní majitel dotazník týkající se plemena, věku, váhy, zdravotního stavu a aktivit čtyřnohého parťáka. Na základě toho je sestaven individuální výživový plán.

O společnosti PsíBufet:

Polská firma PsíBufet založená v roce 2016 nabízí výživové plány a stravu pro psy formou předplatného. Krmivo je vyrobeno z čerstvých surovin „lidské kvality“ a připraveno tak, aby splňovalo nutriční potřeby každého psa. Od roku 2023 je PsíBufet součástí britské společnosti Butternut Box, lídra evropského trhu s čerstvým krmivem pro domácí mazlíčky. PsiBufet.cz

 

Zdroj: Psíbufet

 

ČTK Connect ke zprávě obrazovou vydává přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.