2 0 0 03.07.2025
Čching-tao (Čína) 3. července 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Hisense, přední světová značka spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, přináší fanouškům během mistrovství světa klubů FIFA 2025™ nezapomenutelné okamžiky díky své globální kampani "Užijte si ten okamžik".
Na stadionu MetLife v New Yorku/New Jersey vytvořila společnost Hisense zónu k úchvatným technickým zážitkům o rozloze 100 metrů čtverečních, která se fanouškům stala "druhým domácím stadionem". Zóna je otevřená po dobu 28 dní a devět zápasových dnů a prostřednictvím úchvatných scénářů předvádí televizory, laserové televizory, ledničky a klimatizace. Zóna s televizory RGB-MiniLED s modely 100 palců U7, 100 palců U8 a 116 palců UX vtáhla tisíce lidí do interaktivního fotbalového zápolení.
Společnost Hisense se v USA spojuje s fanoušky prostřednictvím turné "Užijte si ten okamžik" po několika městech a speciální předváděcí akce v obchodním centru American Dream Mall. Turné, které navštíví 19 měst při předvádění na parkovištích obchodů, zve návštěvníky ke sledování zápasů na obřích obrazovkách, hraní videoher s fotbalovou tématikou, ochlazení se spotřebiči Hisense a vytváření obchodních karet s umělou inteligencí. Zároveň speciální předváděcí obchod v nákupním centru American Dream Mall (23. června-14. července) nabízí přímý přístup k nejnovějším inovacím Hisense, včetně vlajkové lodi stošestnáctipalcového televizoru a chytré lednice Cross-door, spolu s každodenními dárky a předváděnými produkty, jako je VAR Challenge a Live Game Zone. Chcete-li se dozvědět více o turné Hisense Užijte si ten okamžik a dalších aktivacích a najít další zastávky turné ve svém okolí, navštivte www.hisense-usa.com/fifa-club-world-cup-2025.
Společnost Hisense, která zachytila rostoucí dynamiku mistrovství světa klubů FIFA 2025, přinesla na Blízký východ přelomový zážitek v podobě velkolepé předváděcí akce v ikonickém dubajském nákupním centru Mall of the Emirates. Na akci vystoupil bývalý brankář Realu Madrid Iker Casillas, který přilákal nadšené davy a pozvedl silné vazby značky na světový sport. Jako významný produktový milník představila společnost Hisense také první stošestnáctipalcový RGB-MiniLED televizor na světě, který je poháněn nejpokročilejším procesorem značky s umělou inteligencí. Tento špičkový televizor přináší mimořádně živé barvy, výjimečný jas a křišťálově čistý obraz, čímž podtrhuje pozici společnosti Hisense na špici technologií domácí zábavy. Společnost Hisense využila svého sponzorství Realu Madrid a představila exkluzivní limitovanou edici produktů Real Madrid – jedinečnou nabídku pro fanoušky a další ukázku odhodlání značky spojovat sport a inovace. Prostor ožil interaktivními aktivacemi, vystoupeními celebrit a okamžiky s influencery, což vyvolalo silný mediální ohlas a posílilo roli společnosti Hisense jako globálního inovátora v oblasti zábavních technologií.
"Technologie se staly nezbytnou součástí toho, jak dnes fanoušci vnímají fotbal," řekl Iker Casillas. "Ať už jste na stadionu nebo doma, kvalita sledování utkání ovlivňuje váš vztah ke hře. Je působivé vidět, jak společnosti jako Hisense posouvají hranice možností a usnadňují fanouškům, aby se cítili blíže k dění, atmosféře a emocím každého zápasu. "
Společnost Hisense pomáhá fanouškům po celém světě, aby si doopravdy užili ten okamžik. Spojením prvotřídní technologie s nezapomenutelnými zážitky mění společnost Hisense každý den zápasu v osobní oslavu sportu, inovací a sounáležitosti.
O společnosti Hisense
Společnost Hisense, založená v roce 1969, je celosvětově uznávaným vedoucím podnikem v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, který působí ve více než 160 zemích a specializuje se na poskytování vysoce kvalitních multimediálních produktů, domácích spotřebičů a inteligentních IT řešení. Podle společnosti Omdia je Hisense na 2. místě na světě v celkovém objemu dodávek televizorů (2022-2024) a na 1. místě na světě v segmentu televizorů s úhlopříčkou 100 palců a více (2023-první čtvrtletí 2025). Jako první oficiální partner mistrovství světa klubů FIFA 2025™ se společnost Hisense zavázala ke globálnímu sportovnímu partnerství jako způsobu navázání kontaktu s diváky po celém světě.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2722685/1.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2722686/2.jpg
KONTAKT: Haoyu Liu, haoyu.liu@rfcomms.com