Kategorie zpráv

LPP Česká republika slaví milníky: otevírá 200. prodejnu a 100. obchod značky Sinsay

Praha 30. července 2025 (PROTEXT) - Česká pobočka módní skupiny LPP, která na trhu provozuje značky Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay, dosáhla významného milníku: otevírá svou dvoustou kamennou prodejnu v Česku. Zároveň slaví i otevření jubilejní 100. prodejny značky Sinsay, kterou otevřela na konci července v Aši. Sinsay se během posledních let stala hlavním motorem růstu nejen v tuzemsku, ale napříč celou střední a východní Evropou.

Sinsay dokazuje, že moderní a cenově dostupná móda může být zároveň kvalitní a dostupná i mimo velká města. LPP proto cílí na rychlou expanzi zejména v menších městech, kde podobná nabídka často chybí. Nové prodejny Sinsay se tak otevírají i v lokalitách do 10 000 obyvatel – typicky v retail parcích nebo menších regionálních centrech.

„V menších městech vnímáme obrovský potenciál. Zákazníci zde hledají dobře naceněnou módu pro celou rodinu, aniž by museli cestovat do velkých nákupních center,“ říká Tomáš Pítr, nový Country Manager LPP pro Českou republiku, který se funkce ujal v květnu 2025. „Je inspirující sledovat, jak právě v Česku značka Sinsay roste rekordním tempem a stává se přirozenou volbou pro české rodiny.“

Ambiciózní cíle: 7 500 prodejen, z toho 6 000 Sinsay

LPP Česká republika v roce 2024 dosáhla obratu 7,5 miliardy Kč. Otevření 200. prodejny potvrzuje ambici společnosti dále posilovat svou přítomnost nejen ve velkých městech, ale i v regionech.
Na globální úrovni plánuje skupina LPP do konce roku 2027 zdvojnásobit své tržby na 40 miliard PLN (cca 230 miliard Kč) a navýšit počet prodejen na 7 500, přičemž až 6 000 z nich by mělo nést značku Sinsay. Jen v prvním kvartále roku 2025 otevřela skupina 136 nových prodejen – většinu právě pod touto značkou.

Města, kde růst překonal očekávání

Chomutov, Staré Město, Cheb – právě v těchto menších lokalitách zaznamenala Sinsay největší zájem zákazníků a rychlé překročení plánovaných tržeb. Ukazuje se tak, že značka dokáže uspět i tam, kde se jiní hráči dlouho nerozhodovali expandovat. V mnoha případech si navíc novou prodejnu žádají sami zákazníci nebo developeři retail parků.

Důraz na regiony s nedostatečnou módní nabídkou

Zatímco mnohé značky nadále upřednostňují velké aglomerace, LPP staví svou strategii na pochopení reálných potřeb regionálních zákazníků. Ti dnes očekávají kvalitní a dostupnou módu co nejblíže domovu. Díky flexibilním formátům, efektivní logistice a chytré expanzi se LPP daří tento trend proměnit v konkurenční výhodu.
„Nečekáme, až zákazník přijde za námi – jdeme my za ním,“ shrnuje filozofii expanze Pítr.

 

O společnosti LPP Česká republika
LPP Česká republika je součástí polské skupiny LPP S.A., jednoho z největších evropských módních retailerů. V České republice provozuje přes 200 prodejen napříč pěti značkami a zaměstnává více než 1 400 lidí. Skupina je kotovaná na Varšavské burze (WIG20) a její značky jsou aktuálně dostupné ve 42 zemích světa.